Povabilo k sodelovanju v raziskavi o medijski potrošnji v letu 2022
29. 08. 2022 ob 11:37
iPROM in Valicon izvajata raziskavo o medijski potrošnji v Sloveniji za leto 2022, katere cilja sta ponuditi natančnejši vpogled v čas, ki ga namenimo za spremljanje različnih medijev, in preveriti zaupanje v različne vire informacij
Z raziskavo želita partnerja ugotoviti, kje prebiramo vsebino na spletu, koliko časa namenjamo različnim medijem in platformam ter katerim vrstam medijev najbolj zaupamo. Raziskava jemlje pod drobnogled tudi razlike v medijski potrošnji po generacijah.
Vse, ki želite prispevati svoje mnenje in tako vplivati na bolj kakovostno medijsko krajino, vljudno vabimo, da izpolnite anketni vprašalnik.
Rezultate raziskave bosta partnerja jeseni predstavila v medijih in v sklopu različnih strokovnih dogodkov. Hvala za vaš doprinos.
iPROM in Valicon
Ključne besede: iprom, valicon, raziskava, medijska, potrošnja