Noro: Američanka že leto dni prejema stotine Amazonovih paketov, ki jih ni naročila
14. 07. 2025 ob 11:51
Vsak dan prejema škatle s prevlekami za avtosedeže kitajskega proizvajalca
Predstavljajte si, da se pred vašimi vrati vsak dan pojavi gora škatel, ki jih niste nikoli naročili – in to traja več kot leto dni! Prav to se dogaja ženski iz San Joseja v Kaliforniji, ki je po nesreči postala živi center za vračanje Amazonovih paketov.
Vse se je začelo z nekaj paketi, danes pa je njena garaža prenapolnjena s stotinami škatel. Glavni krivec naj bi bil tuji prodajalec, ki zlorablja Amazonov sistem za vračila in kot naslov za vračanje navaja njen dom. V vsakem paketu: prevleke za avtosedeže kitajske znamke, ki jih kupci množično vračajo.
"Ne vem več, kam s temi paketi. Moj dom je blokiran, moja 88-letna mama komaj pride do vrat. Amazon pa me napotuje, naj jih kar sama peljem nazaj," je povedala za ameriški ABC7.
Kupci na spletni platformi Amazon so pogosto brez vračila denarja, brez kontaktnih podatkov prodajalca in z visokimi stroški vračila. Medtem se vsa zavrnjena roba kopiči – pred domom nič hudega sluteče Američanke.
Imagine if this happened to you: A Bay Area woman has had hundreds of Amazon packages delivered to her address non-stop over the last year, her driveway filled with them -- all linked to a seller who put her address on their return labels. She tried reaching out to Amazon to… pic.twitter.com/Ff3VqOh1Kw
— ABC7 News (@abc7newsbayarea) July 9, 2025
Ocene prodajalca na Amazonu so porazne, številne stranke se pritožujejo, da vračilo izdelkov sploh ni mogoče, povrhu pa še izgubijo svoj denar.
Amazon se je po več kot letu dni končno odzval – in začel z odstranjevanjem škatel. Hkrati obljubljajo, da bodo nepravilnosti tudi sistemsko uredili."To je takšno olajšanje. Končno me je nekdo slišal," je ganjeno povedala Američanka, ki si želi, da se podobno ne zgodi še komu.
Ključne besede: Amazon, napačna dostava, paketi, prevleke za sedeže, spletna trgovina, skladišče doma