Netflix uvaja to NOVOST med serijami, uporabniki grozijo z odpovedjo naročnine
19. 05. 2025 ob 09:39
Netflixovi gledalci grozijo z odpovedjo naročnine zaradi najnovejše novice
Netflixovi gledalci grozijo z odpovedjo naročnine zaradi najnovejše novice, da bo pretočna platforma kmalu začela prikazovati oglase, ustvarjene z umetno inteligenco – in to med predvajanjem serij in filmov. Najprej bodo te nove AI oglase prejeli uporabniki z najcenejšim naročniškim paketom.
Novi oglasi naj bi se pojavili leta 2026
Po več letih podražitev zaradi življenjskih stroškov in nedavni uvedbi klasičnih oglasov bi bila ta novost za številne uporabnike zadnja kaplja čez rob. Amy Reinhard, predsednica oglaševalskega oddelka pri Netflixu, je na dogodku za oglaševalce izjavila: »Postavili smo temelje našemu oglaševalskemu poslu, v prihodnosti pa pričakujemo še hitrejši napredek.«
Novi oglasi naj bi zaživeli leta 2026, Netflix pa je potrdil, da se ne bodo prikazovali samo v klasičnih premorih, temveč tudi takrat, ko bo uporabnik ustavil vsebino. S pomočjo umetne inteligence bodo oglasi tematsko povezani z vsebino, ki je na ekranu – denimo, uporabniku se lahko prikaže oglas za izdelek, ki ga je iskal tisti dan, prepleten z vizualnimi elementi iz oddaje ali filma, ki ga trenutno gleda.
»Nihče si ne želi tega sranja«
Umetna inteligenca ni po okusu vseh in po tej novici se zdi, da bodo številni uporabniki resno premislili o svoji naročnini. Na omrežju X (nekdanji Twitter) so se vrstili jezni komentarji: »Odvratno, ne hvala Netflix. Nihče si ne želi tega sranja. Če to uvedete, se nikoli več ne bom naročil,« »Netflix, nihče ne mara umetne inteligence. Čas je, da odpovem naročnino,« »Kot da se trudijo izgubiti naročnike,« ter »Na robu sem, da vse odpovem in si raje kupim DVD,« so le nekateri odzivi razočaranih uporabnikov.
Ključne besede: netflix, novost, umetna, inteligenca, odpoved