Ličila za moške niso nekaj novega – moški jih uporabljajo že stoletja. Danes pa trend moške kozmetike doživlja pravi razcvet in se hitro normalizira tudi v vsakdanjem življenju.
Na letošnjem Tednu mode v New Yorku je oblikovalec Raul Lopez svoje manekene poslal na modno pisto naličene – s pudrom, konturami in urejenimi obrvami. Kot je poudaril, danes ličila nosijo vsi, sam pa celo v trgovino ne gre brez korektorja.
Ta trend je vse bolj opazen tudi na družbenih omrežjih. Priljubljeni francoski influencer Bách Buquen je na TikToku začel gibanje "normalizacija moške kozmetike", kjer se javno liči na mestih, kot so podzemne postaje. Njegovo sporočilo je jasno – če so ličila zanj, so lahko tudi za vse ostale.
@bachbuquen Beginning of a new era with @hmbeauty in New York with H&M Beauty’s new Prowear Flawless Foundation #ad #MakeUpStories #HMBeauty ♬ delulu - NESYA
Trg moške kozmetike hitro raste
Velike blagovne znamke, kot je Chanel, že ponujajo posebne linije ličil za moške, ki so diskretna in preprosta za uporabo. Strokovnjaki pravijo, da moški najpogosteje posegajo po korektorjih, izdelkih za urejanje obrvi in lahkih vlažilnih kremah.
Med najbolj znanimi moškimi vizážisti na družbenih omrežjih so Manny MUA, James Charles, Patrick Starr, Wayne Goss in Bretman Rock, ki s svojimi videoposnetki navdušujejo milijone sledilcev.
@mannymua733
what was that? oh…. hehe… okay
♬ 30 For 30 (with Kendrick Lamar) - SZA
Trg ličil za moške bo v prihodnosti še bolj donosno področje
Po podatkih poročila Future Market Insights je trg moške dekorativne kozmetike med letoma 2018 in 2022 rasel za kar 8,7 % letno. Napovedi kažejo, da bo do leta 2033 rast še hitrejša – kar 9,4 % letno. Trenutna vrednost trga moške kozmetike znaša 17,57 milijarde dolarjev, do konca desetletja pa naj bi presegla 43 milijard dolarjev. Ličila za moške tako niso več zgolj modna muha, ampak vse bolj pomemben del vsakdanje lepotne rutine.
@bretmanrock
Best actor this, best film adaptation that…. But do they even have a Dona Wilson Sonny angel ? No
♬ original sound - bretmanrock
@mannymua733
I think I blocked out years 2016-2019 as a trauma response 🤣 just a baby beauty guru tryna figure it out
♬ original sound - ★
Ključne besede: ličila, moški, trend, kozmetika