Na letošnji športno-marketinški konferenci Sporto, ki poteka v Portorožu, so organizatorji podelili nagrade najboljšim športnim znamkam in kampanjam v Sloveniji.
V ospredju so znova zvezdniki svetovnega formata – košarkar Luka Dončić, kolesar Tadej Pogačar in športna plezalka Janja Garnbret, ki so bili prepoznani kot najvrednejše slovenske športne blagovne znamke.
Foto: Luka Vovk Izbor temelji na vplivu in dosežkih
Pri izboru najvrednejših športnih znamk so organizatorji skupaj z inštitutom Mediana upoštevali različne dejavnike, kot so globalni doseg, privlačnost osebnosti, prepoznavnost, zaupanje in vključenost navijačev. Na klubski ravni je naziv najvrednejše znamke znova osvojil NK Maribor.
Primerjave z regijo
Podoben izbor so izvedli tudi za druge države v regiji. Na Hrvaškem so najvišja priznanja prejeli nogometaš Luka Modrić, atletinja Sandra Elkasević in nogometni klub Dinamo Zagreb, v Srbiji pa teniški as Novak Đoković, atletinja Ivana Španović in nogometni klub Crvena zvezda.
Nagrade za najboljše kampanje
Na konferenci Sporto so podelili tudi nagrade za najboljše športno sponzorstvo, digitalno komunikacijo in trajnostne kampanje. Med nagrajenci so bili:
Hisense in UEFA za najboljše športno sponzorstvo.
Kampanja Šport je lajv! Mestne občine Ljubljana za najboljšo digitalno komunikacijo.
Kampanja Laško osvaja Pariz, ki je nastala v sodelovanju med Pivovarno Laško in Olimpijskim komitejem Slovenije, za najboljšo športno aktivacijo.
Kampanja The Un
Slopes (Mastercard Slovenija) za najboljšo trajnostno kampanjo.
Najboljši športni dogodek: Noč Zmaja, poslovilni večer košarkarja Gorana Dragića.
Priznanja za življenjsko delo in regijske projekte
Ob 20. obletnici konference so organizatorji podelili posebna priznanja za življenjsko delo. Prejela sta jih:
Darko Klarič, nekdanji športni novinar, reli voznik in podpornik športnih klubov.
Jože Mermal, predsednik uprave BTC, za podporo razvoju ženskega športa in družbeno odgovorne projekte.
Dodatna priznanja so podelili tudi športnim igram mladih Plazma in Jadranski košarkarski ligi (ABA) za njun prispevek k promociji športa in povezovanju regije.
Trendi v športnem marketingu
Na dvodnevni konferenci udeleženci razpravljajo o najnovejših trendih v športnem marketingu, vključno s sponzorstvi, organizacijo športnih dogodkov in inovacijami v trženju. Dogodek potrjuje pomembno vlogo športnih blagovnih znamk pri promociji športa in družbeni povezanosti.
Ključne besede: najvrednejše, slovenske, športne, znamke, sporto, marketing